مسيج سركارى سرى 13
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

باغ وحش تصمیم گرفته خرهای سر گردان را جمع اوری کنه چند روز خودتو مخفی کن

 

- 7  + 9)  *
0.4  / 25
+50  - 6
-30.3333
+8 % -0.566 +
. . . !

harjur hesab mikonam,to adam besho nisti



 


آرزو میکردم مثله سنگه توالت بتونی ته دله من روببینی حرف دلم رو بشنوی و به دلم آرامش بدی
 
 


ببخشید از شرکت روزانه مزاحمتون می شم. عکستون روی شیشه شیر قدیمی شده لطفا یک عکس جدید برامون بفرستید
 


تو در قلب منی
در خون منی
رفتم دکتر گفت انگل داری
 

 


به ترکه اس ام اس میرسه با ذوق میخونه فک میکنه جوکه
اما خیط میشه
مثه الانه تو
 

 

 


موبایل مشكی من از غم نیست / پیامكهای ارسالی من كم نیست / من واسه خودم یه قانون دارم / هر كی پیامكهای منو جواب نده آدم نیست
 

 


آسمان را ستاره / باغ را گل / عشق را محبت و تو را جراحی بینی زیبا میکند.
 

 

 

امروز روز جهانیه پوکیه استخوانه ! کله پوک روزت مبارک
 

 

 

یه روز یه فرشته سراغم اومد و ازم خواست كه از بین گل و گلدون، یكی رو انتخاب كنم، من هم گلدون رو انتخاب كردم تا تو رو توش بزارم، آخه كودی بهتر از تو پیدا نمیشه
 

 

 

تاحالا شده یه قورباغه له شده رو ببینی؟ ندیدی؟ کارت ملی تو نگاه کن !
 

 

 

دیشب خواب دیدم اونم چه خوابی... حالا گوش کن تا تعریف کنم خواب دیدم مردیم و داریم میریم بهشت... توی راه تو خسته شدی و من کولت کردم... سر پل صراط که رسیدیم من خسته شدم و تو منو کول کردی... دم در بهشت که رسیدیم نگهبان گفت خرت رو ببند دم در و بیا داخل
 

 


شنیدم آنقدر مهم شدی که وقتی میری دستشویی مگسها به احترامت بلند میشن
 

 

 

پفك 100 تومن
شیر 200 تومن
بستنی 300 تومن
نوشابه 200 تومن
دیگه روت میشه یه اس ام اس 16 تومنی نمی فرستی ؟
 

 


امروز سالگرد تولد پت و مته ! تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!جنبه داشته باش این  اس ام اس واسه خودم نفرست




:: موضوعات مرتبط: sms سركارى , ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 17 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: